Călătorie în Grecia

De mâine plecăm în concediu. Împreună cu soţia mea am pregatit această excursie în Grecia de mai bine de şase luni. Două săptămâni de zile doar pentru noi doi, departe de viaţa agitată a metropolei.

Am făcut rezervare pentru o cameră matrimonială la o pensiune decentă, cu mic dejun inclus, locaţie bună, aproape de plajă. Fiindcă preferăm să fim independenţi vom călători cu maşina.

În prima zi mergem la Kalamitsi, un loc ce se află la 160 de Km de Thessaloniki. Infinitul albastru al mării şi verdele dealurilor creează o combinaţie ideală pentru o vacanţă linistită de vară. Vom avea parte de mare, dar şi de dealuri pentru a putea să facem trekking, aşa cum vrea soţia mea

Sincer să fiu, eu aş fi rămas toată perioada aici aproape de mare, doar că ea se cam plictiseşte. Aşa că am făcut un compromis. O săptămână stăm locului, iar cealaltă săptămână vom vizita: Templul de la Delphi, Templul lui Poseidon de la Sounio şi mănăstirile de la Meteora.

Dar să vă zic ce aventură am avut în căutarea valizei potrivite. Eu voiam să luăm nişte genţi de voiaj rezistente, chiar dacă sunt mai scumpe, „dai un ban, dar ştii că face”. Ea, nu şi nu: „Lasă, dragă, să mai economisim. Luăm şi noi nişte valize acolo mai ieftine.” Eu nu mă las aşa uşor când e vorba de un lucru şi îmi susţin părerea. „Românul e prea sărac ca să îşi ia lucruri ieftine!” îi replic eu de colo. Eram în stare să discutăm în contradictoriu aşa până dimineaţă, noroc că a venit la noi în vizită Doamna X, prietena cea mai bună a soţiei mele. „Lăsaţi, măi dragilor, nu vă mai certaţi aşa că vă rezolv eu! Au ofertă la Real, la nişte valize şi ieftine, şi bune. Se cheamă American Tourister.”

De regulă nu prea mă iau după doamna X, aşa că deschid laptop-ul şi intru pe site-ul Real, direct la promoţii. Prima era exact la produsele din această gamă.

În general îmi place să mă documentez puţin înainte de a cumpăra câte ceva, deci continui să citesc detaliile: Istoria American Tourister începe încă din 1932 când imigrantul polonez Sol Koffler fondează compania cu acelaşi nume. Se pare că scopul acestuia a fost să creeze produse mult mai durabile decât orice alt competitor existent în acel moment pe piaţă. Un plus este faptul că în perioada marii crize din anii 1900 acesta s-a ambiţionat să producă valize la preţul de numai 1 dolar.

Bun, mergem mai departe să vedem şi produsele din această gamă şi mă opresc la setul de 2 trolere care e exact ceea ce avem noi doi nevoie. Soţia mea este şi ea mulţumită de preţ. Unul bun, având în vedere şi calitatea produselor. Ne-am hotărât.

La Mulţi Ani Real şi mulţumim

pentru produsele ieftine şi bune!

–––––––––––––––––––––––––-

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2011 etapa nr. 2.

Lasă un răspuns

