Placerea mea (nu atat de) secreta!

Îmi place să am o viață sănătoasă. De aceea mă hrănesc cât mai corect, urmăresc să mănânc cât mai puține E-uri (pe cât posibil). Toți prietenii știu despre mine că nu beau, nu fumez, nu merg la femei și după serviciu vin direct acasă. După ce luăm masa în familie, îmi place să îmi ajut soția. Așa că de obicei spăl eu vasele pentru a îi mai ușura ei din treburi. În unele zile cu „soare” chiar mai gătesc câte un borș, din acela care mie îmi place foarte mult. Aș putea spune că sunt soțul perfect (știu că „Lauda de sine nu miroase a bine”).

Dar astăzi este o zi specială: am primit cel mai puternic laptop pe care cei de la Asus l-au realizat până în acest moment. Laptop-ul se numește Asus Automobili-Lamborghini VX7 și a fost inspirat de vestita firmă italiană cu același nume. De cum l-am scos din cutia în care a venit m-a impresionat plăcut prin culoarea sa portocalie metalizată, la care a fost folosită o vopsea auto specială. Îl deschid și văd pielea naturală ce se află de jur împrejurul touchpad-ului, pentru a crea senzația de automobil. Îi conectez bateria și apoi apăs butonul din dreapta-sus pe care scrie „Start engine”. Trebuie să vă spun că printre altele sub „capotă” are un procesor quad core I7 de ultimă generație, 16 Gb de ram și memorie video dedicată. Ce mai, un adevărat bolid. Abia aștept să îl testez la Need For Speed.

Poate mă uit și la un film full Hd, folosind ecranul laptop-ului ce are rezoluție de 1920×1080, dar în final voi ajunge la ceea ce îmi place cel mai mult: să navighez pe internet în căutarea de programe gratuite și să testez din când unele pe care le consider că merită. Deși știu că nu prea îmi face bine să pierd nopțile la calculator, din când în când apare și o astfel de noapte albă. Noapte în care doar „stau pe net”, așa cum bine a zis cine a zis. Deși știu că ficatul meu va protesta vehement în dimineața următoare, totuși am și astfel de nopți din când în când. Este o plăcere pe care o am și despre care nu pot spune prea multe. Câteodată (când nu am căștile în urechi) îmi aud soția care mă strigă somnoroasă din camera alăturată: „Iubitule, hai la culcare că e târziu”. Iar eu îi răspund prompt: „Vin imediat dragă, numai să termin de căutat ceva!” și uite așa mă prinde dimineața, ca acum când scriu acest articol. Bună dimineața tuturor. Eu mă duc la culcare…nu faceți ca mine!

–––––––––––––––––––––––––-

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2011 etapa nr. 3.

Lasă un răspuns

