Calatorie in…somn

Octombrie 2011

Astăzi sunt trimis 20 de ani în viitor de către domnul Eugen Rasoiu, director general Borealy Gifts. Trebuie să aflu cum a evoluat în această perioadă magazinul online de cadouri Borealy.

Octombrie 2031

Călătorie efectuată cu succes. Sper ca încă să mai existe termenul de cadou, altfel s-a zis cu misiunea mea. Nu cred că oamenii au renunțat la așa ceva. Ne place să facem cadouri, dar și să le primim.

Caut cu privirea de jur împrejur, dar am impresia că magazinele fizice au cam dispărut. Asta ar putea fi o veste bună pentru șefu (a mai dispărut din concurență, deși asta înseamnă că s-au mutat online, să văd cum o scot la capăt). Totuși zăresc la colț de stradă un anticariat pentru cei care vor să își amintească de trecut.

Navighez pe internet pentru a afla schimbările și descopăr că tema site-ului online www.cadouri-originale.ro are o culoare caldă. Mă bucură acest lucru pentru că oamenii sunt spontan atrași către astfel de culori. De asemeni, se poate discuta la orice oră online cu cineva din personalul magazinului.

Atunci când căutăm un cadou, urmărim să aflăm cât mai multe despre el. Chiar și în 2011 cei de la Borealy aveau scurte filmulețe în care produsul era filmat (deși cam prea scurte pentru gustul meu). Acum au chiar și mici prezentări 3D ale produselor.

Încerc să văd un astfel de produs și dau click pe opțiunea de vizualizare 3D, dar surpriză: pe ecran îmi apare mesajul următor: „Dispozitivul dumneavoastră nu poate reda 3D.” Uitasem că tableta pe care o foloseam nu avea această opțiune. Oricum, am mai adăugat ceva la raportul meu.

Mă pregătesc să închid site-ul când deodată văd că primisem un mesaj în contul de utilizator. Deschid repede ca să citesc mesajul primit: „Vă anunțăm că astăzi este ziua soției dumneavoastră. Ultima dată i-ați luat acest colier. Puteți alege un cadou din următoarele sugestii…”

Brusc ecranul dispare, o lumină orbitoare mă oprește să îmi țin ochii deschiși. Parfumul soției îmi gâdilă nările. Să fie vreo defecțiune…încerc să mă agăț de ceva, de orice. Apuc un material moale și pufos. Soția mea era aplecată asupra patului și încerca să mă trezească.

– Hai dragule, la treabă. Astăzi e ziua cea mare nu-i așa? Trebuie să prezinți proiectul acela cu sugestiile de îmbunătățire ale site-ului.

-Da draga mea și știu exact ce am să prezint. Îi răspund eu întorcându-mă pe partea cealaltă.

—————————————————————————-

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2011 etapa nr. 7.

Lasă un răspuns

