Cum se repară eroarea Rtlgina.dll la Windows Xp

Astăzi m-am jucat puţin pe la customizarea „bătrânului” Xp. Din când în când mi se face dor de al mai aranja chiar şi estetic. Mi-am pus un transformation pack pentru a îi schimba înfăţişarea şi uite aşa parcă-i ca nou. Nu ştiu ce mi-a venit să intru în control panel şi să schimb modul în care utilizatorul pe care îl folosesc se loghează (start – control panel – user accounts).

De aici se poate schimba şi modul în care utilizatorul se loghează (cu welcome screen sau varianta clasica, pentru a vedea imagini cum arata intraţi în partea stângă la logon options). Ei bine şi dau eu click pe „change the way users log on/off” şi mă trezesc cu o eroare de toată frumuseţea legată de Rtlgina.dll.

În urma căutărilor pe internet am descoperit că există o reparare rapidă de aici. Se descarcă XP_FixLogon.ZIP şi se rulează programul. Apoi un restart al calculatorului rezolvă problema.

cscara.com

Lasă un răspuns

